圣者
精华
|
战斗力 鹅
|
回帖 0
注册时间 2020-4-19
|
楼主 |
发表于 2025-1-1 12:09
|
显示全部楼层
新年、明けましておめでとうございます。
昨年は、会社設立の発表、開発タイトルの発表、そして僕の就職の発表と、やっと皆さんによいニュースをお届けできた、大きな年だったと思います。ただ、それはあくまでも「ようやくスタートラインに立ちました」というお知らせであって、我々の真価が問われるのは、正にこれからです。
生まれたばかりの「クローバーズ」が、これからどのように育っていくのか、是非皆さんご注目ください。そして、皆さんに喜んでもらえるニュースを一日でも早くお届けできるよう、スタッフ一同、全力で走りたいと思います。
本年も、その先も、どうぞ宜しくお願いいたします。
スタジオヘッド/チーフ・ゲームデザイナー 神谷英樹
Happy New Year, everyone!
Looking back, this past year was a significant one, as we announced the establishment of our studio, revealed a new project we’ve got in development, and shared the news of the next chapter in my career. It feels good to finally be able to bring some exciting news to all of you.
However, I want to emphasize that these announcements are merely the beginning. This is CLOVERS stepping up to the starting line. The true test of our value as a newly established game studio begins now. CLOVERS is a newborn in the games industry, and we’ll only grow and evolve from here. I hope you’ll keep a close eye on us and follow our journey.
The rest of our dedicated team and I are determined to deliver even more exciting news to you as soon as possible. Thank you for your continued support—not just this year, but for many years to come.
Warm regards,
Hideki Kamiya
Studio Head and Chief Game Designer
机翻
大家新年快乐!
回顾过去的一年,我们宣布成立工作室,透露了一个正在开发的新项目,并分享了我职业生涯下一个篇章的消息,这一年意义非凡。终于能给大家带来一些激动人心的消息,感觉很好。
不过,我想强调的是,这些消息仅仅是个开始。这是 CLOVERS 站在了起跑线上。作为一家新成立的游戏工作室,对我们价值的真正考验从现在开始。CLOVERS 是游戏行业的新生儿,我们只会不断成长和发展。我希望大家能密切关注我们的发展历程。
我和我们团队的其他成员决心尽快为大家带来更多激动人心的消息。感谢您一如既往的支持--不仅是今年,还有未来许多年。
|
|